قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت ادويه پلويي قيمت ادويه قرمه سبزي قيمت ادويه قيمه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت ادويه آبگوشت-خريد ادويه قورمه سبزي-تركيبات ادويه قيمه-طرز تهيه ادويه پلويي-چاشني قورمه سبزي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت ادويه آبگوشت-خريد ادويه قورمه سبزي-تركيبات ادويه قيمه-طرز تهيه ادويه پلويي-چاشني قورمه سبزي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه و قيمت ادويه آبگوشت-خريد ادويه قورمه سبزي-تركيبات ادويه قيمه-طرز تهيه ادويه پلويي-چاشني قورمه سبزي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

غذا هاي ايراني يكي از خوش طعم و عطر ترين غذا ها هستند به اين علت كه براي طبخ آن ها از ادويه هاي مخصوص استفاده مي شود. انواع پلو از جمله لوبيا پلو، باقالي پلو، عدس پلو جزو غذاهاي خوشمزه ايراني هستند كه اگر در تهيه آن ها از ادويه هاي تازه و با كيفيت استفاده شود مي تواند طعم شگفت انگيزي به غذا بخشيده و علاوه بر آن طبع سرد برنج را با طبع گرمي كه دارند معتدل نمايند. با اين كه مصرف انواع ادويه ها به درمان درد هاي رماتيسمي و هضم غذا كمك مي كند اما مصرف بيش از حد آن ها باعث مشكلات گوارشي خواهد شد. در ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد تا شما را با ادويه پلويي، ادويه قورمه سبزي و ادويه قيمه آشنا نماييم.

ادويه پلو چيست؟

ادويه پلو يكي از غذا هاي معروف شهر تبريز است. ترك ‌هاي تبريز بهترين ادويه پلو ها را درست كرده و سرو مي‌ كنند. همانطور كه از نام اين غذاي خوشمزه پيدا است، در آن از ادويه‌ هاي مختلفي استفاده مي ‌شود. ادويه پلو طبعي گرم داشته و از آنجايي كه بسياري از خوراكي‌ هاي امروزي طبع سرد دارند؛ اين غذا براي جوانان بسيار مفيد است.

نسخه اصلي ادويه پلو با مرغ سرو مي ‌شود، اما آن را با گوشت نيز مي ‌توان سرو و ميل كرد. اگر تا به حال ادويه پلو خورده باشيد حتما برايتان اين سوال پيش آمده كه چه ادويه ‌هايي باعث چنين طعم منحصر به فردي در اين غذا مي ‌شود؟ در ادامه به معرفي كامل ادويه پلويي، خواهيم پرداخت.

تركيبات ادويه پلويي چيست ؟

1) گل محمدي: گل محمدي يا گل سرخ داراي طعم و عطر فوق العادي است كه در غذا ها، دسر ها و حتي دارو هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. از اين گل مي توان براي درمان درد هاي رماتيسمي، قلبي، تقويت اعصاب و معده و سردرد استفاده نمود. به شما پيشنهاد مي كنيم كه پودر گل سرخ را با ساير ادويه ها مخلوط نموده و در پلو هاي مختلف استفاده نماييد.

2) زنجبيل: زنجبيل يكي از ادويه هاي معطر است كه خاصيت آنتي اكسيداني، ضد ميكروب و ضد سرطان دارد و در درمان مشكلات گوارشي مورد استفاده قرار مي گيرد. استفاده از اين ادويه در اكثر غذاها به خصوص پلو ها عطر و طعم خاصي را به آن ها مي بخشد.

3) دارچين: ادويه يكي از پايه هاي ثابت غذاها و دسر هاي ايراني است كه استفاده از آن طبع گرمي به پلو مي بخشيد و آن را معطر مي كند. براي معطر بودن هر چه بيشتر دارچين بهتر است كه چوب آن را تهيه كرده و هنگام استفاده آن را با هاون كوبيده و سپس آسياب كنيد. از خواص دارچين مي توان به كنترل قند خون، كاهش سطح كلسترول و تري گليسيريد، جلوگيري از بيماري آلزايمر و قلبي، تقويت عملكرد بدن، بهبود گردش خون، كاهش وزن و جلوگيري از سرطان اشاره نمود.

4) هل سبز: هل سبز داراي مصارف مختلفي از جمله معطر نمودن پلو، تهيه مربا، چاي، دمنوش و… مي باشد. اين ادويه معطر و اعجاز انگيز علاوه بر خوش طعم نمودن غذاها به سلامت پوست و مو، افسردگي، سلامت قلب، بهبود سلامت گوارش، پيشگيري از سرطان، درمان ديابت و پايين آمدن فشار خون نيز كمك خواهد نمود.

5) زيره سياه: زيره سياه ادويه اي با طبع گرم است كه مي تواند از سرد بودن مواد غذايي ديگر مانند برنج بكاهد علاوه بر آن زيره سياه داراي مقادير فراواني آهن، كلسيم، روي، منيزيم و ويتامين مي باشد كه مي توان در درمان بسياري از امراض مشكلات شكمي و روده اي، سرفه، فشار خون، افزايش اشتها و پيري زودرس موثر باشد.

6) جوز هندي: جوز هندي يكي از پر استفاده ترين ادويه در انواع غذا ها به خصوص غذاهاي ايراني مي باشد كه طعم شيريني داشته كه طعمي فوق العاده اي به پلوها خواهد بخشيد. جوز هندي داراي خواص بسياري از جمله تسكين درد، تقويت دستگاه ايمني و اسكلت بدن، درمان سرطان و… مي باشد و داراي مقادير بسيار بالايي از فيبر، مس و منگنز مي باشد.

7) ميخك: يكي از قديمي ترين و شگفت انگير ترين ادويه ها چوب گل ميخك مي باشد كه تركيب آن با ساير ادويه ها عطر و طعم فوق العاده اي به پلوها خواهد بخشيدو ميخك داراي خواص بسياري مانند درمان سردرد، ديابت، محافظت از كبد و دستگاه گوارش، تقويت سيستم ايمني بدن و بهبود هضم غذا مي باشد.

 

قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ادويه پلويي در چه غذاهايي استفاده مي‌شود؟

تركيبات اصلي ادويه پلويي شامل پودر سير، زنجبيل، زردچوبه، پودر پياز، گل سرخ، تخم گشنيز، زيره، جوز هندي، دارچين، ميخك، سبزي ‌هاي معطر و… هستند. در برخي از دستور هاي تهيه ممكن است چند مواد اضافه‌ تر يا كمتر در آن‌ ها بكار رود.

اصلي ترين غذايي كه با ادويه پلويي پخته مي ‌شود، ادويه پلو است. اين ادويه همچنين مي ‌تواند در كنار غذا هايي مانند رشته پلو، لوبيا پلو، دمپختك، زرشك پلو، باقالي پلو، پلوي ساده، عدس پلو، شويد پلو و ساير غذا هاي برنج ‌دار ايراني سرو شود. طعم دلنشين و منحصر به فرد آن باعث به وجود آمدن تجربه‌اي جديد در سرو هر غذا مي ‌شود.

خواص ادويه پلويي

همانطور كه گفته شد ادويه پلويي به دليل داشتن طبع گرم داراي خواص بسيار زيادي است. از خواص بالاي اين ادويه مي ‌توان به عواملي مثل ضد مسموميت بودن، ضد نفخ، اسهال، پيچش شكم و ضد تهوع بودن آن اشاره كرد.

اين ادويه همچنين باعث افزايش اشتها شده و بادشكن است. بنابراين براي كساني كه درگير باد معده و نفخ شكم هستند بسيار مفيد و به درد بخور مي باشد. ادويه پلويي باعث افزايش شير مادران شيرده بوده و باعث تقويت گردش خون است. به علاوه خاصيت ضد انعقادي خون نيز دارد. از ديگر خواص ادويه پلويي مي توان به آرام بخش بودن آن و خوش بو كردن دهان و عرق بدن نيز اشاره كرد.

همانطور كه گفته شد در اين تركيب از گل محمدي نيز استفاده مي ‌شود. همه ما با خواص بسيار زياد گل محمدي آشنا هستيم و خبر از عطر و بوي دلنشين آن داريم. اين تركيب ادويه‌اي خوشمزه با داشتن گل محمدي و همچنين خيلي از ادويه‌هاي معروف ديگر، باعث عطر بسيار زيبايي شده و به همراه هر غذايي كه سرو شود، اين عطر مدهوش كننده را به همراه خواهد داشت.

 

قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ادويه قورمه سبزي چيست؟

قورمه سبزي يكي از خورش‌هاي معروف و خوشمزه ايراني است كه درست كردن نوع مرغوب آن تجربه بسياري مي‌طلبد. از نظر هر ايراني خوشمزه‌ترين قورمه سبزي دنيا زير نظر مادر يا مادربزرگشان پخته مي‌شود. جا افتادن خورش يكي از مهم‌ترين امور در شكل گيري مزه آن است. اين جا افتادگي تنها توسط تجربه و با آشپزان ماهر ميسر مي‌شود.

اين غذاي خوشمزه و پرطرفدار داراي سبزي‌ها و ادويه جات به خصوصي است. در ادامه معرفي ادويه قورمه سبزي و طرز تهيه تركيبات آن مي‌پردازيم.

تركيبات ادويه مخصوص قورمه سبزي

همانطور كه احتمالا در جريان هستيد هر نقطه از كشور ما قورمه سبزي را به نحو متفاوتي و با كم و زيادهايي درست مي‌كنند كه باعث تفاوت طعم و مزه آن مي‌شود. شما با توجه به سليقه خود مي‌توانيد هر كدام از موارد اين ادويه را كم و زياد كرده تا به طعم دلخواه برسيد. ميزان ترشي، تلخي، شوري و شيريني خورش شما با كم و زياد كردن اين موارد قابل تنظيم است.

پودر گل محمدي : ۲ قاشق غذا خوري

پودر غوره : ۲ قاشق غذا خوري

زردچوبه : ۱ قاشق غذا خوري

پودر فلفل سياه :۱ قاشق غذا خوري

پودر رازيانه : ۱ قاشق غذا خوري

شنبليله خشك : ۲ قاشق غذا خوري

تره خشك : ۲ قاشق غذا خوري

جعفري خشك : ۲ قاشق غذا خوري

گشنيز خشك : ۲ قاشق غذا خوري

اسفناج خشك : ۲ قاشق غذا خوري

يكي از دلايل تفاوت مزه قورمه سبزي در گوشه و كنار ايران اين است كه برخي از ادويه‌جات و سبزي‌ها در مناطق مختلف ايران به راحتي يافت نمي‌شود. در گذشته كه حمل و نقل و انتقال مواد به راحتي امروز نبوده مردم با مواد اوليه در دسترس خود به پخت و پز مي‌پرداختند. بر همين اساس انواع قورمه سبزي‌هاي مختلف با طعم‌هاي متفاوت شكل گرفته و به همين شكل ذائقه مردم هر منطقه با طعم به خصوصي از آن خو گرفته است.

 

قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ادويه قيمه چيست؟

يكي از پرطرفدارترين غذاهاي ايراني، خورشت قيمه است. يك غذاي كاملاً سنتي كه به واسطه تركيبات و مواد اوليه اي كه دارد داراي خواص زيادي است و اكثر خانواده هاي ايراني از آن در ميهماني ها و مراسم مختلف استفاده مي كنند. اين خورشت به دو صورت با سيب زميني سرخ شده يا بادمجان تهيه مي شود و هر دو نيز بسيار خوش طعم هستند ولي تاكنون به اين موضوع فكر كرده ايد كه چرا طعم و مزه اين غذا هميشه يكسان نيست و گاهي خوش طعم تر و خوش عطرتر است؟

پاسخ اين پرسش در ادويه هايي است كه براي مزه دار كردن خورشت قيمه از آن استفاده مي شود زيرا همان طور كه مي دانيد در اين خورشت از گوشت گوسفندي استفاده مي شود و اگر اين گوشت به درستي مزه دار نشود، بوي زهم آن آزاردهنده خواهد بود به همين دليل استفاده صحيح از ادويه ها مي تواند اين غذا را تبديل به يكي از خوش طعم ترين خورشت ها كند.

تركيبات ادويه خورشت قيمه چيست؟

ادويه خورشت قيمه تركيبي از چند ادويه است كه هم مي توان از آن ها به صورت جداگانه در اين خورشت استفاده كرد و هم اينكه آن ها را با هم تركيب كرد. در ادامه ادويه اين خورشت را با اندازه هاي مناسب آن فهرست وار توضيح خواهيم داد:

فلفل سياه: يك قاشق چاي خوري

پودر دارچين: يك قاشق غذاخوري

زردچوبه: نصف قاشق غذاخوري

پودر هل: نصف قاشق غذاخوري

جوزهندي: يك قاشق چاي خوري

پودر گل سرخ: يك قاشق غذاخوري

زعفران: يك قاشق چاي خوري

نمك: به ميزان دلخواه

خواص ادويه خورشت قيمه چيست؟

ادويه خورشت قيمه متشكل از چند ادويه بسيار پر خاصيت است از جمله آن ها، فلفل يك آنتي اكسيدان قوي است، دارچين پايين آورنده قند خون و چربي سوزي قوي است. زردچوبه براي سلامت قلب و دستگاه گوارش مفيد است؛ هل فشار خون را پايين مي آورد؛ جوزهندي سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند؛ زعفران براي درمان افسردگي و گل سرخ براي تقويت قلب و دستگاه گوارش مفيد است.

قيمت ادويه پلويي-قيمت ادويه قرمه سبزي-قيمت ادويه قيمه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت ادويه آبگوشت-خريد ادويه قورمه سبزي-تركيبات ادويه قيمه-طرز تهيه ادويه پلويي-چاشني قورمه سبزي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 279 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593135

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .